وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وبسایت روشنگری در یک بررسی رفتاری، ۷۵ درصد کسانی که از پوشاک زننده استفاده می‌کنند، دچار سندروم خودنمایی هستند.

مسئله این است؛ «ساپورت»! پرسش کلیدی این روزهای فعالین اجتماعی این است که این پوشش خاص چگونه سر از خیابان های تهران درآورده است. دکتر ابهری آسیب شناس شهیر اجتماعی پاسخ های جالبی در این خصوص می دهد.

در این خصوص دکتر مجید ابهری با بیان اینکه تغییر پوشش افراد به علت تغییر سبک زندگی آنهاست گفت: متاسفانه بعضی از بانوان و دختران جوان، تحت تاثیر سریال ها و فیلم های ماهواره ای و بعضی دیگر فقط براساس تقلید اقدام به استفاده از پوشاک می نمایند که باعث توهین به مقام زن است.

وی در ادامه افزود: نود درصد از این افراد فلسفه این نوع پوشاک را نمی دانند و فقط برای عقب نماندن از قافله به اصطلاح امروزی ها دست به حرکاتی می زند که باعث بروز ناهنجاری های رفتاری می گردد. بعضی از بانوان تصور می کنند که با اینگونه پوشاک زیباتر می شوند درحالیکه نه تنها البسه یاد شده زیبایی به همراه نمی آورد بلکه ابزاری برای تحریک دیگران می شود.

ابهری همچنین با اشاره به بیماری سندروم خودنمایی در این افراد اظهار داشت: در یک بررسی رفتاری، 75 درصد از کسانی که از پوشاک زننده استفاده می کنند دچار سندروم خودنمایی هستند. این ناهنجاری یکی از علل خودنمایی به افرادی که دارای آن می باشند با جلب توجه دیگران و نگاه های آنها و احساس رضایت می نمایند درروانشناسی به این سندروم هیستوروم یونیک گفته می شود که جوزدگی و خروج از رفتارهای منطقی نیز بر همین علت استوار می باشد.

این کارشناس مسائل اجتماعی کشور یادآور شد: ساپورت های که اخیرا وارد کشور شده فقط برای سالنهای رقص و باله می تواند مورد استفاده قرار می گیرد نه در خیابان ها و معابر. در این صورت است که تحریکات جنسی باعث بروز رفتارهای غیر منطقی و قانون شکنانه می گردد.

ابهری در بخش پایانی اظهارات خود گفت:  متاسفانه در ده سال گذشته سازمان ها و نهادهای فرهنگی دچار سیاست زدگی شده و به این گونه مسائل توجه  چندانی ننموده اند. مقابله با پوشاک غیر متعارف فقط نباید به عهده نیروی انتظامی باشد بلکه باید از تولید و ورود آنها جلوگیری شود. ما دچار پرکاری فرهنگی بیرونی و کم کاری فرهنگی درونی شده ایم. فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی یکی از اصلی ترین ابزار پیشگیری و مقابله می باشد. ارائه پوشاک برا اساس موازین اسلامی و درچارچوب مطلوب جوانان می تواند مقابله عملی با این گونه پوشاک می کنیم.

منبع:صراط از فردا
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:ساپورت ، سندروم ، خودنمایی ، سالن رقص ، باله ، بررسی رفتاری,بی حجابی,بی حیایی,بی عفتی,بی غیرتی,فساد,فحشا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری:«سازمان عفو بین‌الملل» که برخلاف نام خود ، تنها یک سازمان مردم نهاد غیر دولتی و بین المللی یا INGO است و هیچ ارتباطی با سازمان‌های قانونی و رسمی جهان ندارد. یکی از چند ده موسسه ای است که با حمایت دولت های غربی همواره تلاش می کند با ارائه گزارشات کذب، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از کشورهای ناقض حقوق بشر معرفی نماید. این در حالی است که برخورد نهادهای رسمی بین المللی با مقوله حقوق بشر در ایران کاملا متفاوت است؛

مساله حقوق بشر و آنچه نقض حقوق بشر در ایران خوانده می‌شود، موضوعی است که به شدت از سوی مخالفان جمهوری اسلامی ایران پیگیری می‌شود؛ به ویژه در سال‌های اخیر و در جریان حوادث پس از انتخابات، این مساله به یکی از محورهای اصلی و ترجیع‌بند سخنان جریان ضدانقلاب تبدیل شد و از سوی غرب و علی‌الخصوص آمریکا نیز به طور متمرکز پیگیری شد که نهایتا به تعیین گزارشگر ویژه حقوق‌بشر برای ایران منجر شد.

این سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش را در بیلبورد تبلیغاتی که برای آزادی سکینه محمدی آشتیانی در شهر وین اتریش نصب کرده بود  درج نمود و در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی درخواست نمود  که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی ! شود .

بیلبورد سازمان عفو بین الملل در خصوص عدم اعدام نرگس محمدی!

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 29 شهريور 1392برچسب: نرگس محمدی ، سازمان عفو بین الملل ، ستایش ، گاف ، حقوق بشر ، سکینه محمدی آشتیانی ، بین الملل ، 598 ، , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حامی فخرآور در طرح اسرائیلی ایجاد ارتباط بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل، "تد دویچ" سناتور دموکرات و یکی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا است که سراسر عمر خود را در به طرفداری از اسرائیل سپری کرده است. پس از آن فخرآور ماموریت یافت تا با تکرار این مراحل، بخشی از جوانان دختر فلسطینی را جذب کرده و آنها را پرورش دهد تا از طریق اینترنت و فعالیت مجازی، مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها را کاری عبث جلوه دهد.
به گزارش وبسایت روشنگری  امیر عباس فخرآور از عناصر ضد انقلاب، در سال 1390 سفری به سرزمینهای اشغالی فلسطین داشت و ادعا کرد میتواند رابطه خوبی بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل ایجاد کند. وی پس از آن در قالب یک طرح محرمانه موظف شد تا این اقدام را صورت دهد.

او در صفحه فیس بوکش پرده از این ماموریت برداشت و اعلام کرد: "در سفر اعضای کنفدراسیون به اسرائیل برای دیدار با سران این کشور طی قراردادی با دفتر شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل قرار شد شرایط را فراهم کنیم تا گروهی از دختران نوجوان اسرائیلی و فلسطینی (مسلمان و یهودی) همزمان به واشینگتن سفر کنند و در کنگره آمریکا با نمایندگان یهودی و مسلمان کنگره آمریکا دیداری داشته باشند. کیت آلیسون (نماینده مسلمان کنگره آمریکا) و تد دویچ (نماینده یهودی کنگره) و همچنین کنت کتزمن رئیس یهودی گروه تحقیق کنگره آمریکا با این دانش آموزان دختر دیدار کردند".  

 

کیت آلیسون نماینده ایالت مینسوتا در مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:منافق,بی حیا,بی ناموس,وطن فروش,اسراییل,نوکران ۀمریکا و غرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فارغ از آسیب‌های گوناگون فرهنگی فیس‌بوک برای مردم ایران، باید این شبکه را «درواز‌ه‌ای برای ورود به سایت‌های مستهجن و غیراخلاقی» نامید.

به گزارش 598 به نقل از  فارس،‌ طی 9 سال سپری شده از عمر شبکه اجتماعی «فیس بوک» هر روز بر تعداد کاربران ایرانی عضو این شبکه افزوده می‌شود؛ در این گزارش فارغ از مسائل سیاسی و امنیتی تنها به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی این شبکه اجتماعی بر روی جامعه ایرانی می‌پردازیم.

 

**برداشت اول؛ فیس‌بوک و دولت یازدهم

 

مطمئنا سیاست گذاران و موسسان فیس‌بوک اهداف گسترده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را از تاسیس آن دنبال می‌کنند که نمونه ای از اهداف سیاسی آن را در حوادث پس از انتخابات در ایران مشاهده کردیم؛ اما واقعیت این است که اثرات سوء فرهنگی و اجتماعی این سایت بر روی جامعه ایرانی بسیار مخرب تر از اثرات سیاسی آن خواهد بود و مطمئنا «اگر برای کنترل و مقابله با اثرات سوء فرهنگی-اجتماعی فیس بوک تدبیری اندیشیده نشود در آینده ضربات مهلکی بر پیکره سبک زندگی ایرانی-اسلامی و بنیان اعتقادی خانواده های ایرانی وارد خواهد شد»

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:فیس بوک,خطر,فروپاشی اجتماع,فروپاشی خانواده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شدت حساسیت بر روی شبکه‌های اجتماعی در حالی از سوی مقامات کاخ سفید اعمال می‌شود که ورود ناشیانه و بدون بررسی‎های کارشناسی اعضای دولت در شبکه‎های اجتماعی، هر روز حاشیه‎های جدیدی را برای این سیاستمداران بوجود آورده است به نحوی که این حضور غیرفنی موجبات تمسخر فعالان این شبکه‎ها را نیز به دنبال داشته و این انتظار جدی را برای ساماندهی و پایان دادن به این روند غیرقابل قبول رسانه‎ای از سوی دولت به وجود آورده است.

598: در حالی که ساکنین کاخ سعدآباد در تهران این روزها برای ساخت اکانت فیس‌بوک با هم مسابقه گذاشته‌اند و هر روز بر تعداد افرادی که به این لیست می‌پیوندند، افزوده می‌شود، ساکنین کاخ سفید در واشنگتن صراحتا مخالفت خود با شبکه‌های اجتماعی را علنی می‌کنند و نسبت به خطرناک بودن آنها هشدار می‌دهند.

به گزارش رجانیوز، میشله اوباما، همسر رئیس‌جمهور ایالات متحده استفاده از فیس بوک را برای دختران خود ممنوع کرده است. روزنامه روسی اوترا در این زمینه می‌نویسد: میشله اوباما، بانوی اول ایالات متحده آمریکا به دختران خود اجازه نمی دهد از شبکه محبوب اجتماعی فیس بوک استفاده کنند. همسر اوباما در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان- بی- سی گفته است: من خیلی طرفدار استفاده کودکان از اینترنت نیستم. شما هم می دانید این چیزی نیست که آنها به آن احتیاج داشته باشند. اکنون نیازی به این کار نیست.
بقیه در ادامه مطلب....................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:فیس بوک,اباما,وزرای جدید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: پاسخ صفار هرندی به عطاء مهاجرانی

وبسایت روشنگری به نقل از به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس، به دنبال انتشار مطلبی از عطاء الله مهاجرانی - وزیر ارشاد دولت اصلاحات که چند سالی است در انگلیس به سر می برد - در فضای مجازی که در آن به بهانه نصب مجدد تصویرش در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعریض هایی به وزاری ارشاد دولت نهم و دهم صورت گرفته بود؛ محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم در یادداشتی به ادعاهای مهاجرانی پاسخ داد.

صفار هرندی در این یادداشت با تکذیب ادعای مهاجرانی مبنی بر این که در زمان وزرات وی تصویر وزیر ارشاد دولت اصلاحات به زیر کشیده شده،تاکید کرده است: « بنده اگر چه از زمان حذف تصویر وزیر جاخوش کرده در زیر سایه دولت فخیمه و دلائل این اقدام بی خبرم ، اما برهان قاطعی بر صحت نصب تصاویر وزرای پیشین – بی کم و کاست – داشته ام و این کار شایسته را یادآور « تلک الایام نداولها بین الناس» در کلام الهی می دانم چه مصداق بارز بیان و بازنمایی بدون سانسور تاریخ، خود قرآن است که حتی نام امثال ابولهب را در آن صحیفه نورانی گنجانده است.»

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:عطا مهاجرانی,مرد 4 زنه,وزیر زنباز دولت اصلاحات,منافق,لندن نشین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598، کیهان نوشت: بالاترین با بیان اینکه روحانی با اظهاراتش سعید حجاریان را رو سفید کرد، می‌نویسد: چندی پیش سعید حجاریان وجود تقلب در انتخابات سال 88 را انکار کرد تا اصلاح‌طلبان بتوانند این سر طناب و آن سر طناب هر دو را با هم داشته باشند.این شبکه صهیونیستی سپس می‌نویسد: چندی پیش حسن روحانی جنبش سبز را محکوم کرد و آن را اردوکشی خیابانی نامید. او اکنون نیز می‌گوید «مردم در انتخابات اخیر هم شبهات در مورد انتخابات گذشته را شست‌وشو دادند که این امر به دلیل آگاهی مردم و تدبیر مقام معظم رهبری صورت گرفت». در واقع او حتی صحبت‌های حجاریان مبنی بر تدبیر سیستماتیک را هم نمی‌پذیرد.



بالاترین - که نوعا از خارج کشور بارگذاری می‌شود - آنگاه با زبان تهدید می‌نویسد: آقای روحانی! درست است که جنبش سبز در کماست اما با آن بازی نکنید. شما هیچ سنخیتی با جنبش سبز ندارید. ما محکم پشت جنبش ایستاده‌ایم حتی اگر در غربت آواره یا در حبس باشیم.
این رجزخوانی‌ بالاترین در حالی است که برخی کاربران آن پیش از این تصریح کرده‌اند به توهم قهرمانی و دون‌کیشوت بازی و شیوه «کلیک‌کلیک - بنگ‌بنگ» در فضای مجازی خو گرفته‌ان

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب: بالاترین ، شبکه بالاترین ، حجاریان ، فتنه ، روحانی ، ، , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش تریبون مستضعفین، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار دست‌اندرکاران حج فرمودند: «بزرگان تشیع اعم از امام(ره) و دیگران همواره بر حفظ اتحاد امت اسلامی تأکید کرده اند، بنابراین آن تشیعی که با هدف دامن زدن به اختلافات، از رسانه هایی که در لندن و امریکا هستند، تبلیغ می شود، در مسیر شیعه واقعی نیست.»

اما منظور رهبر انقلاب کدام رسانه‌ها بوده است؟ در سال‌های اخیر رسانه‌های مختلفی به نام تشیع با هدف ایجاد اختلاف میان مسلمانان ایجاد شده اند که به اختصار به سه شبکه فارسی زبان آن اشاره می‌شود:

شبکه اهل‌بیت؛
ادبیات لمپن به نام شیعی‌گری!

اللهیاری شبکه اهل بیتاین شبکه با مدیریت فردی افغانی به نام «حسن اللهیاری» در قم تاسیس شد و عوامل آن با انتخاب این نام مقدس، سعی داشتند در فضای فرهنگی قم، موقعیتی برای خود کسب کنند. اهل بیت، در دوره فعالیت خود در راستای برجسته ساختن اختلافات مذاهب اسلامی و همسو با سیاست‌های انجمن حجتیه مطالبی را تهیه می‌کرد. تاکید بر سوگواری ایام فاطمیه به نام «محسنیه» و برگزاری جشنی موسوم به «عیدالزهرا» و به مناسبت مرگ عمر بن خطاب مهم‌ترین اقدامات این شبکه بود.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:اظهارات تفرقه افکنانه,اللهیاری,شبکه های ضد وحدت مسلمین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز گذشته در این تجمع ضمن تعرض به حکم قانونی پلمب، شعارهای رادیکالی علیه نهادهای قانونی نظام سر داده شد که شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب از جمله BBC فارسی و VOA آمریکا به سرعت آن را پوشش خبری دادند.

 

به گزارش بی باک، کیهان نوشت:
با گذشت 2 سال از صدور حکم تعطیلی دائم «خانه سینما» توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلمب ساختمان آن، «گروهک فشار جریان فتنه» تحرکات بی‌سابقه‌ای را برای مصادره غیرقانونی آن کلید زدند. این گروهک که فشارهای غیرقانونی آن برای تسلط نامشروع بر «خانه سینما» با شکست مواجه شده است، در جدیدترین اقدام خود نقشه حمله به ساختمان «خانه سینما» را با هدف تسخیر آن کشید؛ چنانکه «علیرضا داوودنژاد» از سینماگران جریان فتنه صبح روز سه شنبه (دیروز) با راه‌اندازی یک تجمع غیرقانونی، پلمب کاغذی نصب شده بر درب ساختمان «خانه سینما» را پاره کرد و سعی در شکستن پلمپ فلزی آن و ورود غیرقانونی به ساختمان را داشت.

بقیه در ادامه مطلب.........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:خانه منحله سینما,گروه فشار,هنرمندان ضددین و بی هویت,اغتشاش,اهانت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از "گروه سیاسی صراط" - بعد از انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور برگزیده مردم ایران، حاشیه های فراوانی درباره او در رسانه های غربی مطرح شده است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، این حاشیه ها که درست بعد از انتخاب او به عنوان رییس جمهورشدت گرفته بود اخیرا به شایعه نگارش نامه ای از سوی او به جورج بوش رسیده است!
در یکی از این حاشیه سازی ها یک روزنامه اسراییلی مدعی شد که روحانی در دهه ۶۰ با «امیرام نیر»، مشاور «ضد تروریسم» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ملاقات کرده است. البته این روزنامه مدعی شد که روحانی از هویت طرف ملاقات خود بی خبر بوده است.
بنا بر ادعای یدیعوت آحارونوت، یک دلال اسلحه به نام قربانی فر واسطه این دیدار بوده است. گفتنی است این خبرسازی روزنامه اسراییلی، در سطح وسیعی مورد استقبال رسانه های کشور ترکیه قرار گرفت و منتشر شد.

 

اما در شایعه ای دیگر یک هفته نامه فرانسوی مدعی شده است که حسن روحانی در سال 2004 در نامه ای به جورج بوش خواستار مذاکره مستقیم ایران و آمریکا شده است.
بر این اساس، هفته‌نامه کوریه اینترناسیونال چاپ فرانسه نوشته است حسن روحانی در ماه مارس سال ۲۰۰۴ یادداشتی دست نویس را به محمد البرادعی، دبیر کل وقت آژانس بین المللی داده و از وی خواسته تا شخصا یادداشت را به دست جورج بوش، رییس جمهوری وقت ایالات متحده برساند.
بنا بر این ادعا، «نامه‌ی مذکور نه تنها یک نامه رسمی نبوده بلکه امضا یا مهری هم نداشته است و در آن روحانی از بوش خواسته است تا در خصوص مسایل بسیار مهم از جمله برنامه‌های هسته‌ای ایران و امنیت منطقه خاور میانه مذاکرات مستقیمی با ایران داشته باشد.»
گفتنی است که این هفته نامه برای ادعای خود هیچ سند یا مدرکی را ارائه یا معرفی نکرده است. گفتنی است این مطلب از سوی یکی از اعضای سابق تیم هسته ای ایران تکذیب شده است.
بر اساس این گزارش، مسئولیت های متعدد روحانی در سال های گذشته از جمله معاونت فرماندهی جنگ در زمان جنگ تحمیلی، نایب رییسی مجلس و نیز دبیری شورای عالی امنیت ملی و در پی آن دیدارهای خارجی روحانی در مقام سمت های مذکور زمینه را برای این شایعه سازی ها در روزونامه های غربی فراهم کرده است پیش بینی می شود در روزهای آتی نیز شاهد انتشار چنین شایعاتی باشیم.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 تير 1392برچسب:: روحانی , دیدار روحانی با یک اسراییلی , نامه روحانی به بوش , البرادعی , یدیعوت آحارونوت , مذاکره ایران و آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، سایت دانا به نقل از العربیه، نوشت: روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز با انتشار گزارشی، سوابق دکتر حسن روحانی را مورد توجه قرار داد و نوشت: «بر خلاف خوشبینی محتاطانه کاخ سفید به نتایج انتخابات 14 ژوئن در ایران، انتخاب حسن روحانی "یک خبر بسیار بد" است.»

بنا بر این گزارش، واشنگتن تایمز در ادامه به نقش آقای روحانی در بسیاری از رویدادهای پس از انقلاب و از جمله حوادث کوی دانشگاه تهران اشاره کرده است.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 1 تير 1392برچسب:توهین,رسانه های صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598 به نقل از مشرق؛ با گذشت زمان و عیان شدن تمرکز دشمنان ایران اسلامی بر روی قدرت نرم و مبادرت  برای تسلط بر اذهان عمومی و در مرتبه ای بالاتر تلاش  برای تغییر سبک زندگی مردمان جامعه اسلامی  ، شبکه های رنگارنگ ماهواره ای در قد و قامت های متفاوت به معرض ظهور رسیدند.
اگر چه سبک و سیاق برنامه های این شبکه ها متفاوت است اما همگی انها علی رغم اختلافات ظاهری و جزئی یک هدف را دنبال می کنند به نحوی که در سال 73 تنها سه شبکه تلویزیونی فارسی زبان شامل شبکه تلویزیونی منافقین و دو شبکه لس آنجلسی مشغول فعالیت علیه امنیت و فرهنگ مردم کشورمان بودند، در سال 91 این تعداد به 125 شبکه فارسی زبان رسیده که از این تعداد 13 شبکه فقط مخصوص پخش سریال و فیلم های سینمایی بوده و این آمار خود نشان دهنده جنگ تمام عیار شبکه های وابسته به یهود جهانی علیه  جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام است.

با گذشت زمان و عیان شدن تمرکز دشمنان ایران اسلامی بر روی قدرت نرم و مبادرت  برای تسلط بر اذهان عمومی و در مرتبه ای بالاتر تلاش  برای تغییر سبک زندگی مردمان جامعه اسلامی  ، شبکه های رنگارنگ ماهواره ای در قد و قامت های متفاوت به معرض ظهور رسیدند.
اگر چه سبک و سیاق برنامه های این شبکه ها متفاوت است اما همگی انها علی رغم اختلافات ظاهری و جزئی یک هدف را دنبال می کنند به نحوی که در سال 73 تنها سه شبکه تلویزیونی فارسی زبان شامل شبکه تلویزیونی منافقین و دو شبکه لس آنجلسی مشغول فعالیت علیه امنیت و فرهنگ مردم کشورمان بودند، در سال 91 این تعداد به 125 شبکه فارسی زبان رسیده که از این تعداد 13 شبکه فقط مخصوص پخش سریال و فیلم های سینمایی بوده و این آمار خود نشان دهنده جنگ تمام عیار شبکه های وابسته به یهود جهانی علیه  جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام است.

یکی از این شبکه ها که رسالت خود را تغییر سبک زندگی مردم ایران قرار داده شبکه جم تی‌وی ( GEM TV)‏ است.
این شبکه  از سال ۲۰۰۶ میلادی با شعار «جم همه ي شما را دوست دارد» اغاز به کار کرد  و به عنوان  یکی از شبکه‌های تلویزیونی «گروه موسیقی و سرگرمی عمومی» (General Entertainment and Music Group) با محتوای برنامه‌هایی نظیر "فیلم‌های سینمایی"، "مجموعه‌ها و سریال‌های تلویزیونی"، "مستندهای تلویزیونی"، "برنامه‌های آموزشی" و سایر برنامه‌های سرگرم‌کننده جهان تشکیل شد.

بقیه در ادامه مطلب..................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:رسانه های ضدانقلاب,جم تی وی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به نقل از هافینگتون پست، اعضای احزاب کمونیستی و همچنین سازمان مقابله با تبعیض زنان در گردهمایی که از طریق فیس بوک برنامه ریزی شده بود، چندین زن را به خیابان کشانده و آن‌ها هم در مخالفت با حجاب پیراهن‌های خود را در آورده و به صورت عریان خود را در خیابان‌ها به نمایش عموم گذاشتند

عریان شدن دو زن ایرانی در سوئد + عکس

بر اساس این گزارش مراسم عریان شدن در این روز به خاطر سالروز زن بوده که در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۲ نامگذاری شده است. این افراد روی بالاتنه برهنه خود شعارهای را با رنگ درج کرده بود که به حجاب اسلامی نه گفته است.

این اقدام چند زن کمونیست ایرانی در مخالفت با حجاب اسلامی در خیابان‌های استکهلم پایتخت سوئد، جهت پیروی از اقدامات گروه‌های فمینیستی در اکراین است که در تظاهرات، مخالفت خود را با در آوردن لباس و لخت شدن در ملاء عام، نشان می دهند.

منبع : اول نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:بی حیایی,بی عفتی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی «نیویورک دیلی نیوز» طی خبری به نقل از رسانه های صهیونیستی و عربی شایعه ای را مبنی بر شلیک به «بشار اسد» توسط محافظش مطرح کرد.

این شایعه در حالی مطرح می شود که پس از گذشت مدت طولانی از تلاش های ناکام غرب و برخی کشورهای منطقه برای سرنگونی نظام حاکم در دمشق، اختلافات بین مخالفان و تروریستهای مسلح در سوریه افزایش یافته است.

روزنامه نیویورک دیلی نیوز که بر موثق نبودن و تایید نشده بودن شایعه فوق تاکید دارد در خبر خود نوشت: رسانه های اسرائیلی و عربی شایعه ای را مبنی بر ترور رئیس جمهور سوریه مطرح کردند، اما گزارش های جدیدتر از نادرست بودن این خبر حکایت دارند.

خبرگزاری فارس: تنفس مصنوعی صهیونیستی-عربی برای تروریست‌ها در سوریه؛ این بار خبرسازی درباره بشار اسد

بر اساس این گزارش، رسانه های اسرائیلی و عربی شایعه ای را مطرح کردند مبنی بر اینکه بشار اسد توسط یک محافظ ایرانی خود به ضرب گلوله هدف قرار گرفته و در شرایط جسمانی نامناسبی قرار دارد. این رسانه های مدعی شدند که اسد به بیمارستان الشامی در دمشق منتقل شده است.

بقیه در ادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:رسانه های استکبار,سوریه,تروریستها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، مراسم هشتاد و پنجمین دوره از جوایز اسکار دقایقی پیش پایان یافت.

این مراسم نیز همچون مراسم‌ سال‌های گذشته با حواشی مختلفی برگزار شد که از جمله آنها اعلام برنده اسکار بهترین فیلم توسط «میشل اوباما»، همسر رییس جمهور آمریکا، بود.

خبرگزاری فارس: همسر رییس‌جمهور آمریکا برنده ‌شدن «آرگو» را از کاخ سفید اعلام کرد

جایزه‌ای که به فیلم جنجال‌برانگیز و ضد ایرانی «آرگو» اعطاء شد.

جالب آنکه معمولا اسامی برندگان اسکار را اهالی سینمای هالیوود اعلام می‌کنند.

«میشل اوباما» که از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور یافته بود، نام فیلم ضد ایرانی «آرگو» را از کاخ سفید در میان جمعی از همراهان به عنوان برنده این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد و «جک نیکلسون»، بازیگر کهنه‌کار هالیوود نیز این جایزه را به «بن افلک» اعطاء کرد.

فیلم ضد ایرانی «آرگو» روایتی هالیوودی از واقعه تسخیر سفارت‌خانه آمریکا به دست دانشجویان ایرانی  و فرار شش دیپلمات آمریکایی از ایران به دست «تونی مندز»، مامور سازمان سیا، است.

این فیلم محصول کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر» است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,ضدانقلاب فراری,آمریکا,دشمنان ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه سیاسی ـ در طی سال‌های گذشته و با توسعه اینترنت، بسیاری از جوانان خود را روزنامه نگار، ژورنالیست، مفسر و تحلیلگر می پندارند و بی آنکه کمترین پیشینه تحصیلی و حرفه ای در این زمینه داشته باشند در واهیات خود، احساس رجل سیاسی بودن به آنها دست می دهد. در این بین پدیده تازه ای به نام؛ روزنامه نگار فعال سیاسی، در میان اپوزیسیون ایرانی خارج از کشور نیز پدیدار شده که در اغلب گردهمایی های اپوزیسیون در خارج از کشور، این گروه اکثریت را تشکیل می دهد.

به گزارش بولتن نیوز، این گروه، هر رسانه همگانی، جلسه و گردهمایی را به منزله سکوی پرتاب می پندارند و شاید افرادی را که در این سال‌ها به نام روزنامه نگار دستگیر کرده اند بتوان از این جمله دانست. فریب خوردگانی که نگاه آنان به دنیای سیاست در سفری به اروپا و آمریکا خلاصه شده و بیشتر برای چند دلار بیشتر یا کمتر، کشور خود را به هیچ می فروشند.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 28 بهمن 1391برچسب:فتنه88,جاسوس,انگلیس,رسانه های ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از وبلاگ جم تی وی، افراد مرتبط و غیر مرتبط با سعید کریمیان ارتباط های گسترده وی باسازمان مجاهدین خلق را افشا کردند. شهرام همایون و سارا رهبری را می توان از افرادی نام برد که از هویتاصلی وی پرده برداشتند. از اقامت در پادگان اشرف گرفته تا ارتباط های اجرایی در این سازمان منفور.عضویت سعید کریمیان در گروهک منافقین که هم در رسانه های اپوزیسیون و هم در رسانه های داخلی بازتاب گسترده ای داشت سبب شد تا شرکت اماراتی ماهواره الیاه ست در اولین اقدام پروایدر یاه ست (فروش فرکانس و ارائه خدمات ماهواره ای) را که مدتی تحت عنوان Gem Cast در دست گروه جم بود از آنان بگیرد و به شرکتی دیگر واگذار نماید.فشارهای مختلف مالی وسیاسی بر شبکه جم باعث شد تا گروه شبکه های جم مجبور به واگذاری 7 کانال از 10 شبکه شود.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:جم تی وی,رسانه های ضدانقلاب,رسانه های بیگانه,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فرق و ادیان ساختگی موسسه راهبردی دیده بان، خبرهای رسیده از فرقه دراویش گنابادی حاکی از اختلافات شدید و درگیری های پنهان و به دور از دیدگان دراویش در مجالس فقری، بر سر قدرت و کرسی قطبیت است.

 نارضایتی شیوخ از وضع موجود در سیستم حاکم در فرقه، و دلسردی و بیداری دراویش از روند روبه جلوی سران فرقه در داخل و خارج از کشور و عدم پاسخگویی بزرگان فرقه به شبهات علمی و مستند (توسط موافقین و مخالفین)، این فرقه را با بحرانی بزرگ و سرطانی لاعلاج مواجه کرده است، که ریشه های این بحران در سرتاسر بدنه ی فرقه رسوخ کرده و مساله مهم تر اینجاست که احتمال می رود، فرجام این اختلافات و نارضایتی ها، منجر به ایجاد انشعاب و جدایی دسته ای از دراویش از بدنه ی فرقه شود.

ار طرفی دیگر زیرکی یوسف مردانی و حضور بیشتر وی در تهران برای کنترل مسائل درون فرقه به بهانه ی نبود امنیت در کرج، و تلاش های نورعلی تابنده برای تضعیف مردانی، نشانه های تشدید جنگ قدرت است.

گروه فرق و ادیان

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:فرقه دراویش,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط، حسن جعفری که قصد سفر به یکی از کشور های همسایه جمهوری چک را داشت در اثر بیماری در منزلش خانه نشین شد و نتوانست به مسافرت برود.
حسن جعفری در حالی که می توانست مرخصی استعلاجی بگیرد، 4 روز از مرخصی استحقاقی خود را صرف علاج بیماری خود کرد.
گفتنی است دختر وی اخیراً به آمریکا سفر کرده است و جعفری در حال حاضر تنها است.
این در حالی است که «محمد ضرغامی» هم که 3 روز مرخصی گرفته بود تا از فضای کاری دور باشد، به علت مسمومیت و تهوع شدید خانه نشین شد.
«فهیمه خضر حیدری» هم هنوز که هنوز است به بهبود کامل نرسیده و تقریباً یک ماه است که با مریضی دست و پنجه نرم می کند.
«مهتاب وحیدی راد» نیز یکی از کسانی است که پس از بازگشت از سفر آلمان بیش از یک ماه مریض و در منزل مشغول استراحت بود که اخیراً چند روزی است که به سرکار رفته است.
خلاصه اینکه زمستان کم باران و نسبتاً گرم امسال در جمهوری چک و شیوع ویروس های مختلف ، اوضاع مزاجی رادیو فردایی ها را هم به هم ریخته است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 بهمن 1391برچسب:رادیوفردا,رسانه های ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از نگرانی کرده است. به گزارش صراط، رادیو فردا در واکنش به برخورد قاطع پلیس با اراذل و اعدام دو محارب در مطلبی تحت عنوان "ایران؛ جامعه‌ای با مسائل پیچیده که زندگی در آن دشوار است" از اوضاع وحشتناکِ! زندگی در ایران، ابراز نگرانی کرده است. جامعه شناسی که رادیو فردا از وی نقل قول کرده، کسی است که اصلاً در ایران زندگی نمی کند! و به دلیل دوری از کشور، حتی از نوشتن درستِ چند جمله فارسی عاجز است.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:رادیوفردا,صدای شیطان,رسانه های آمریکایی,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاثیر گذاری در فضای داخلی ایران از جمله برنامه های اصلی رسانه های ضد ایرانی بوده است.راه اندازی بی بی سی فارسی در دی ماه 87 خود گواهی بر این موضوع است که شروع فعالیت های گسترده رسانه ای در راستای پتانسیل مردمی در ماه های مانده به انتخابات ایران مدلی است که توسط جریان رسانه ای فارسی زبان غربی پدیدار می شود.اما در این روزها با پدیده جدید مواجه شدیم که عکس این مطلب را می رساند و آن هم راه اندازی سایت انگلیسی زبان با حوزه تخصصی انتخابات ایران است،که این امر جدای از همه حواشی تاثیر این حادثه را در معادلات جهانی نشان می دهد.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:بی بی سی,رسانه های ضد انقلاب,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط، در پی برخورد با شبکه گسترده همکاری کنندگان با شبکه های ماهواره ای فارسی ضد انقلاب، اعترافات متهمین ابعاد تازه ای از برنامه این مرز و بوم برای تهاجم به بنیانهای دینی و ملی نمایان ساخت و بیش از پیش پرده از نیات شوم آنان برای تخریب هویت ملی و اسلامی و اراده سیاسی آمریکائیان در راه اندازی و تأمین مالی شبکه های ماهواره ای ضد اخلاقی برداشت.


بقیه در ادامه مطلب......................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:شبکه های غیر اخلاقی,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، چندی پیش یکی از خبرگزاری‌های ارزشی کشورمان خبری به نقل از یکی از روحانیون وابسته به جریان اصلاح‌طلب- فتنه منتشر کرد که طی آن خبر از فشارهای بین‌المللی و داخلی برای رفع حصر از سران فتنه تا 25 بهمن داده بود. درهمین راستا چند تن از اصحاب فتنه که در اروپا ساکن هستند، دیروز 2 بهمن به کمیته امور سیاسی و دموکراسی مجمع پارلمانی شورای اروپا  واقع در استراسبورگ فرانسه رفتند و در آنجا ضمن تبیین مواضع جریان فتنه بر پیگیری رفع حصر از سران فتنه و برگزاری انتخابات آزاد تاکید کردند.

رجبعلی مزروعی و اردشیر امیرارجمند و مرتضی کاظمیان

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:فتنه,سران فتنه,ضدانقلاب,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برخی معتقدند که بی بی سی زرنگ است، راست می‌گوید؛ اما نه همیشه. به وقت و بزنگاه دروغ می‌گوید و سعی می‌کند زرورق‌پیچش کند تا به استناد همین زرورق و راست‌هایی که مخاطب قبلا از او شنیده است دروغ را باور کند. این که چگونه این کار را می کند نیاز به دقت زیادی دارد، به همین خاطر دروغ هایش را راست می نماید.

به گزارش 598 به نقل از گروه گزارش ویژه مشرق؛  برخی معتقدند که بی بی سی زرنگ است، راست می‌گوید؛ اما نه همیشه. به وقت و بزنگاه دروغ می‌گوید و  سعی می‌کند زرورق‌پیچش کند تا به استناد همین زرورق و راست‌هایی که مخاطب قبلا از او شنیده است دروغ را باور کند. اما اخبار این رسانه انگلیسی خود می گویند که بی بی سی نه به وقت و نه بزنگاه، بلکه معمولا دروغ می گوید. این که چگونه این کار را می کند نیاز به دقت زیادی دارد، به همین خاطر دروغ هایش را راست می نماید.


بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:بی بی سی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در سال‌های اخیر پخش سریال‌هایی با مضمون «خیانت توسط زن یا شوهر به همسر» از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای رواج یافته است و هرشب خانواده‌هایی را برای تماشای این برنامه‌ها پای تلویزیون می‌نشاند.

 نگاهی به سریالهای ماهواره ای / خیانت با ظاهر دلپسند

به گزارش وبگردي 2030:
در سریال‌های خارجی پاره‌ای از مناسبات استثنایی را که در آن جوامع وجود دارد اما اصل نیست به عنوان اصل و کلیت مطرح می‌کنند که حتی نمایش آن برای کشور سازنده نیز آثار منفی دارد.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:شبکه های ماهواره ای,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط"- یکی از سایت های ضد انقلاب در جدیدترین اقدامش برای دمیدن بر کالبد مرده فتنه گران اقدام به انتشار تصاویری مبنی بر عدم افزایش دارایی موسوی در دوران نخست وزیری وی نموده است و با اتکا به آنچه که آن را ساده زیستی خوانده است قصد دارد تا به مخاطب القا کند میرحسین شخصی صالح است و ادعاهای او در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات صحت داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:موسوی,خیانت,ضدانقلاب,رسانه های ضدانقلاب,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فعالیت های علی نژاد بهانه ای به دست طیف های تندرو داد تا به اقدامات نمایشی از قبیل نامه پرانی و تحصن و اتهام زنی به نظام دست زده و پای محافل ضد ایرانی را نیز به ماجرای وی باز کنند. روند شکل گیری و اوج و فرود ماجرای علی نژاد کاملاً حساب شده و با اهداف خاص بود.

گروه سیاسی ـ معصومه علی نژاد قمی معروف به مسیح ( و در واقع مصی به عنوان مخفف معصومه که وی آن را با تحریف و بی دلیل به صورت مسیح برای خود استفاده می کند) علی نژاد در سال 1355 در قمی‌کلا از توابع شهرستان بابل به دنیا آمد. او خبرنگاری را از سال 1378 با کار در روزنامه همبستگی آغاز کرد و بعد از آن کار خبرنگاری را در خبرگزاری ایلنا ادامه داد.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:جاسوس وطن فروش,مسیح علی نژاد,شبکه های ضد انقلاب,فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، «محمد نوری‌زاد» از فعالین سابق مطبوعاتی جریان فتنه با انتشار یک فیلم کوتاه رقص در وب‌سایت شخصی خود، مراجع تقلید را به دیدن این فیلم موهن دعوت کرد!

وی در ادامه با ادبیاتی هتاکانه می‌نویسد: «من از همه‌ی مراجع تقلیدمان که با فتاوا و تحکم‌های اسلامی خود حتماً در این اندوه‌سازی بزرگ و ملی نقشی حتمی و محوری داشته و دارند، تقاضا می‌کنم به این فیلم و موسیقی دلنشینش توجه کنند.»

محمد نوری‌زاد پس از انتخابات سال 88 به نامه‌نویسی گسترده روی آورد؛ وی به علت نگارش نامه‌های متعدد توهین آمیز خطاب به مسئولان نظام چندین بار دستگیر شده که هر بار با گذشت و توصیه مقامات ارشد نظام پس از مدتی آزاد شده است.

به گفته برخی کارشناسان، نوری‌زاد دچار «آشفتگی روحی» شده و اکثر نامه‌های وی در چند سال اخیر، تنها موجبات استهزاء خوانندگان و مخاطبان ایرانی را فراهم کرده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:نوری زاد,فتنه,ضد ولایت فقیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به  گزارش 598 به نقل از کیهان، افراطيون مدعي اصلاحات پيش از اين برخي اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلي و تحريك شده از سوي نيروهاي امنيتي لقب داده بودند.


سايت بي بي سي فارسي در اين باره به قلم يكي از عناصر فراري نوشت: بخش مدافع شركت در انتخابات از فراكسيون هاي گوناگوني تشكيل شده و نمي توان همه دعوت كنندگان به شركت در انتخابات را فرصت طلب و يا بدلي خواند.البته هستند كساني كه معمولا در آستانه هر انتخاباتي به صحنه مي آيند و مي خواهند از رهرو اصلاح طلبي براي خود موقعيت و منفعتي كسب نمايند. خاتمي به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شركت در انتخابات دارد اما براي اين كار شرايطي دارد، اما از آنجايي كه نظام نيز ميدان دادن به وي را مشروط به ابراز ندامت و محكوميت صريح سران نمادين جنبش سبز مي داند لذا سمت گيري انتخاباتي خاتمي و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بي بي سي با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانيون، كارگزاران، خط امامي هاي وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسيس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرايش ديگر كه خواستار مشاركت در انتخابات و در درون نظام هستند، مي نويسد: بنابراين در مواجهه و نقادي اصلاح طلبان معتقد به مشاركت انتخاباتي اين تنوع را بايد در نظر گرفت و از تقليل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب كرد.
برخي از آنها چنين انگيزه هايي دارند اما قطعا كليت آنها اين چنين نيستند. توجه به واقعيت، ادب و انصاف حكم مي كند از برچسب زني به آنها خودداري كرد(!)
نكته جالب در تحليل اين شبكه رسانه اي وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان، همين دعوت به ادب و انصاف است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:بی بی سی,فتنه,اصلاح طلبان,جاسوس,انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جریان تطهیر فتنه گران اینبار نه از دل گروهگ منزوی و مطرود اصلاح طلب بیرون می آید و نه از دل ضدانقلاب و اپوزیسیون بلکه در شرایط فعلی برخی اصولگرایان سابق قرار است که این بار خوش خدمتی به پدر پیر فتنه را بر دوش بکشند اما به قطع آنها نیز همچون سران فتنه تنها عوامل سقوط خود را مهیا می کنند.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از سرویس سیاسی بی باک، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به برخی تحلیل‌ها در خصوص فتنه‌گران و ماهیت آن‌ها طی چند هفته اخیر گفت: تطهیر فتنه‌گران به یک جریان تبدیل شده است.


بنابر گزارشات، حبیب الله عسگراولادی و افراد معلوم الحالی چون علی مطهری این روزها با چراغ سبز و شاید دستور پدر معنوی فتنه، جریانی را دنبال می کند که از سوی امام جمعه موقت تهران به جریان تطهیر فتنه گران نام گذاری می شود.

عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی با حضور جمعی از طرفداران حزب موتلفه اسلامی، با بیان تفسیری از سوره «توبه» از «لب بام بودن آفتاب عمرش»، خدمات بنی‌صدر، احساس تکلیفش برای بیان تاریخ به همان صورت که بوده است و اینکه موسوی و کروبی را برادر خود می‌داند و معتقد است هاشمی‌رفسنجانی به راحتی برای انقلاب به دست نیامده است، سخن گفت و انتقادات به مواضع اخیر خود را از وجود آزادی بیان در کشور دانست.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:فتنه ,ضدانقلاب,آشوبگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 به گزارش گروه مطالعاتی فتنهموسسه راهبردی دیده‌بان، مسیح علی‌نژاد جاسوسی رسمی انگلیس که در پوشش خبرنگار اهداف شوم دستگاه جاسوسی MI6 را پی می‌گیرد، این بار در اقدامی بی‌شرمانه به حمایت از تروریست‌های منافقین و کومله که در آستانه به دست قانون سپرده شدن هستند، پرداخت.

مسیح علی نژاد

 

بقیه در ادامه مطلب.........................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:ضدانقلاب,مسیح علی نژاد,فراری,فتنه گر,کومله,دمکرات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرشید منافی پیر عبدالملکی،این اسم کامل اوست.متولد ۲۲ مرداد ۱۳۵۸ شهر تهران به شماره شناسنامه ۵۴۵۸ است و فرزند علی اصغر منافی. تحصیلات دانشگاهی را شروع کرد،ولی تمام نکرد.۴ سال در دانشگاه درس خواند و در پایان با مدرک دیپلم کشور را ترک کرد.
وی گوینده و برنامه ساز رادیویی در ایران بود.منافی در رادیو جوان فعالیت می کرد.مشهورترین برنامه های منافی در زمان حضور وی در رادیو جوان برنامه ای با نام «جوانی به وقت فردا» و برنامه «روی خط جوانی» بود. او در خرداد ۱۳۸۹ از ایران خارج شد وی پس از خروج از کشور در مطلبی که در صفحهفیس بوکش منتشر یافت با ابراز علاقه! به کشور و هموطنانش عمیقاً از اینکه مجبور شده!!!! ایران را ترک کند ابراز تاسف کرده بود.فرشید منافی رابطه استخدام رسمی با سازمان صدا و سیما نداشته و تنها به عنوان نیروی پروژه ای همکاری می کرده است.
او مدت ها در صدا و سیمای ایران کار کرد و گویندگی و تهیه کنندگی رادیو را به عهده داشت و ارتزاق او بیشتر در رادیو جوان بود .پدر او هم از رادیویی های سابقه دار بود و تقریبا بعد از این که پدرش در رادیو جوان مدتی به کمک او آمد و چند برنامه را با هم احرا کردند به نام و نانی رسید.بعد از آن سری هم به تلوزیون زد و در شبکه سه و برنامه «صبح آمد» نیز برنامه اجرا کرد. اما موفقیت چندانی نداشت و از کار بیرون آمد. او بعد از اینکه تصویرش در یکی مهمانی زیر زمینی منتشر شد از کار کنار اخراج شد و به کارهای تولید استودیویی در خارج از صدا و سیما روی آورد. او حتی برای شرکت ایرانسل تبلیغات می خواند و صدایش را خرج این امور هم کرد.اواخر زندگیش در ایران یک رادیوی اینترنتی شخصی هم راه اندازی کرد و در نهایت به صورت پنهان و با همان مدرک دیپلم به استخدام رادیو فردا در آمد.
به گفته یک منبع آگاه،نامبرده از اعضای اصلی گروه منحرفTSM بوده و حتی ازدواج خودش را با یکی از اعضای این گروه و کاملاً با آداب این فرقه انجام داده است. مراسم ازدواج فرشید منافی و همسرش که در منزل رئیس این فرقه در ایران صورت گرفته با تایید رهبر اصلی آن از طریق چت با آمریکا صورت گرفته است.
منافی به همراه همسرش «مرجان وفائی فخر» ۷ فروردین ۱۳۸۹ از کشور خارج شدند و پس از اقامت موقت در ترکیه، راهی پراگ شده و به جمع این رسانه آمریکایی پیوستند.فرشید منافی برنامه های خود در رادیو فردا را از خرداد ماه ۱۳۸۹ شروع کرد.وی در حال حاضر ۵ روز در هفته برنامه طنز «رادیو پس فردا» را در رادیو فردا اجرا می کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1391برچسب:ضدانقلاب فراری,رسانه های ضد انقلاب,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زندگی مشترک در قالبی غیر از ازدواج، سبکی از زندگی نیست که اکثریت مردم ایران آن را بپسندند، ولی در برنامه گذشته "نوبت شما" در تلویزیون فارسی بی بی سی، این گونه به مخاطب وانمود شد که اکثریت مردم ایران با این روش موافق اند.
به گزارش بی باک به نقل از صراط، تلویزیون BBC فاسی در برنامه نوبت شما سعی داشت با طرح موضوع سبک زندگی زناشویی، قالبی غیر از قالب ازدواج را مورد قبول ایرانیان برای یک زندگی مشترک معرفی کند.

با وجود توجه ویژه خانواده های ایرانی به ازدواج، اما شبکه بی بی سی فقط اجازه داد 2 نفر از 12 نفر مخاطب تلفنی، نظری بر خلاف نظر برنامه بیان کنند تا به مخاطب این گونه القا کند که اکثریت ایرانیان، به این سبک زندگی اشتیاق دارند.

نفیسه کوهنورد در برنامه نوبت شما با موضوع سبک زندگی زناشویی

این در حالی است که مسئولان بی بی سی و برنامه نوبت شما بارها اعلام کرده اند، که در برنامه نوبت شما، سعی دارند که تمام نظرات را به صورت بی طرفانه به بحث و نظر بگذارند ولی در همین برنامه، این ادعا نقض شد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 دی 1391برچسب:بی بی سی,انگلیس, بی حیلیی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598، کیهان نوشت: نويسنده «اخبار روز» با اشاره به اظهارات مقامات بحريني در حمايت از اپوزيسيون جمهوري اسلامي نوشت: نمي دانم بايد خنديد يا بايد گريست وقتي كه حمد بن عيسي آل خليفه، «پادشاه» بحرين، و «وزير امور خارجه»ي او (كله پاچه مورچه) خالد بن احمد آل خليفه، به فكر جمع و جور كردن اپوزيسيون ايران، و تشكيل «موتمر لاصدقاء الشعب الايراني» مي افتند.

خالد بن احمد آل خليفه، «وزير امور خارجه»ي بحرين، در «توئيتر» خودش نوشته كه ديگر زمان آن فرا رسيده كه به فكر «مردم مظلوم ايران» باشيم، و همان طور كه براي مردم مظلوم سوريه، «كنفرانس دوستان مردم سوريه» درست كرده ايم يك «كنفرانس دوستان مردم ايران» هم رو به راه كنيم.

چرا كه اين منصفانه نيست كه ما فقط به فكر سوريه باشيم، و فقط در آنجا گانگسترهاي محلي و ميسيونرهاي خارجي را سر و سامان بدهيم تا بلكه به مدد سي آي اي و ناتو و تروريست هاي خوب و حرف شنو و انواع اهلي القاعده و بقيه «اصدقاء» كاري بكنيم.

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 دی 1391برچسب:فرقه رجوی,ضدانقلاب,رضاربع, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شکل گیری اپوزسیون که از پیروزی انقلاب مردمی ایران آغاز شده و تا کنون که شاهد رشد قارچ گونه شبکه ها و گروه های سیاسی هستیم ادامه داشته است، مرور تاریخ سیاسی اپوزسیون خود مبحث طولانی است که بایستی برای آن سال ها وقت گذاشت و کتاب ها نوشت اما در این مقاله به اصل ماجرای اپوزسیون اشاره می کنیم.
 فازغ از هر زنده و باد و مرده باد ... فعالیت سیاسی نیم پهلوی در سال های اخیر موجب شده تا بیشتر نام او را بشنویم و یا در رسانه های ضدانقلاب او را مشاهده کنیم، این طفل 50 ساله که اکنون برای خود مردی شده و دارای فرزند است در اوایل انقلاب برای آنکه از تصفیه حساب های انقلابیون با عناصر و وابستگان رژیم پهلوی در امان باشد خود را شهروند آمریکا معرفی می کند تا اینکه بادمجان دور قاب چین های پهلوی برای بازپس گیری دلارهایی که محمدرضا پهلوی (پالانی) نزد بانک مرکزی آمریکا به امانت گذاشته بود (تا به نیم پهلوی برسد) ناتوان ماندند.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:ضد انقلاب,رضا ربع پهلوی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک منبع آگاه از کشف تعداد قابل توجهی استودیوی زیرزمینی مروج ابتذال و مرتبط با عناصر ضدانقلاب و بیگانگان و نیز بازداشت حدود 30 نفر از عوامل و همکاران آن استودیوهای غیرقانونی پرده برداشت...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، این منبع آگاه افزود: شبکه گسترده‌ای از عوامل همراهی کننده با شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه، ضدانقلاب، شبکه‌های مارک‌دار وابسته به سرویس‌های جاسوسی دشمنان ملت ایران و متصل به فرقه ضاله جهانی بهائیت ایجاد شده بود که با دریافت وجوه کلان، آن هم از مجاری و روش‌های موسوم به «پولشوئی» و با اغفال تعدادی از افراد ساده‌لوح، به تامین برنامه‌ برای شبکه‌های ضدانقلاب، مبتذل و ضداسلامی می‌پرداختند و خطوط قرمز اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی جامعه را زیر پا گذاشته بودند، شناسایی و منهدم گردید.


بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:صدای شیطان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سرویس نقد رسانه 598/ در دورانی به سر می بریم که قدرت رسانه ای مطلب قابل انکاری نیست. اما گاهی این قدرت این توهم را برای برنامه سازان رسانه ها به وجود می آورد که می شود به راحتی هر واقعیت تاریخی را با بیان قسمتی از آن و کمی تغییرات در آمار مربوطه تحریف کرده و یک خیانت بزرگ تاریخی را به سادگی به یک افتخار تبدیل کرد.

از جمله شبکه ی ماهواره ای "من و تو" که بارها ارادت خود را به خاندان سلطنتی اثبات کرده به تازگی با ساخت یک به اصطلاح مستند به بازگویی جشن های 2500 ساله در سال 1350 پرداخت.

بقیه در ادامه مطلب...........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب ,بهایت خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 عبادی: ایران دارای خورشید فروانی است و ما می توانیم با سرمایه گذاری بر روی انرژی خورشیدی، نیرو گاه های بزرگی برای تولید برق داشته باشیم و نیازی به نیروگاه برق اتمی نداریم و ...

به گزارش کمیته حقوق بشر موسسه راهبردی دیده‌بان،شیرین عبادی که عنوان مدافع حقوق بشر را به دوش می‌کشد در صحبت‌هایی که در پارلمان ایتالیا به مناسبت جایزه لانگرمن برپا شده بود, در بیاناتی عجیب و صریح نظر خود را در زمینه‌های مختلف بیان کرد.

وی در این خوش رقصی که در حضور رئیس مجلس ایتالیا و دیگر برندگان جایزه حقوق بشری لانگرمن برگزار شده بود، همه ادعاهای کشورهای اروپایی برعلیه ایران را تکرار کرد. شیرین عبادی با این بیانات نشان داد جایزه‌های اعطا شده شبیه به لانگرمن  برای کشورهای اعطا کننده بیهوده نبوده و به درستی در راستای ترویج نظر اعطا کنندگان جایزه‌های اینچنینی  هزینه شده است.

ebadi solana

عبادی و سولانا در حال معانقه !

بقیه در ادامه مطلب..............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زهرا رهنورد صاحب تئوری «داماد لرستان، فرزند آذربایجان» از سوی مجله آمریکایی فارین پالسی، به عنوان سومین متفکر برتر جهان در سال 2009 انتخاب شد.

* مجله آمریکایی فارین پالسی، زهرا رهنورد را به عنوان سومین متفکر برتر جهان در سال 2009 انتخاب کرد. در این میان بیل کلینتون جایگاه ششم، دیوید پترائوس جایگاه هشتم، دیک چنی جایگاه سیزدهم، فرید زکریا جایگاه سی‌ و هفتم، جورج سوروس جایگاه سی ‌و هشتم، هنری کیسینجر جایگاه پنجاه و پنجم، فرانسیس فوکویاما جایگاه شصت ‌و پنجم و ریچارد هاس جایگاه هفتاد و پنجم را از دیدگاه مسئولین این نشریه آمریکایی به خود اختصاص دادند. این مجله حضور رهنورد در عرصه رقابت‌های انتخاباتی و حمایت و پشتیبانی از میرحسین موسوی و سازماندهی طرفداران همسرش از طریق راهپیمایی‌ها، فیس بوک، توییتر و پیام‌های متنی را از دلایل انتخاب وی عنوان کرده است. این مجله هم چنین در مقاله‌ای با عنوان "جنگ نرم ایران" تأکید کرد: «شباهت‌های زیادی میان مدل انقلاب‌های رنگین اوکراین و اروپای شرقی با حوادث پس از انتخابات ایران وجود دارد و باید بدون اتلاف وقت از هم‌اکنون باید برای انتخابات آینده، مخالفان جمهوری اسلامی را به چهره‌های بین‌المللی تبدیل کرد و به آن‌ها مجاری و کانال‌هایی داد.»

بقیه در ادامه مطلب..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آن روزی که بساط خیمه عزای اباعبدالله در عاشورای 88 تهران را در سطل زباله انداختند و آتش زدند؛ آن روز که یک عزادار حسینی را برهنه کردند و شرط آزادی‌اش را توهین به اعتقادات مذهبی‌اش دانستند؛ آن روز که مانند یزیدیان بر خیمه‌های سیدالشهدا(ع) حمله بردند و با سنگ بر سر و صورت عزاداران زدند؛ همان روز باید حدس مي زديم كه كه كار به تقدیس و حمایت از معاویه لعنت‌الله علیه در رسانه ها و ابلاغ سلام و صلوات براي او ختم شود. موضوعي كه اكبر گنجي پيش از اين با انكار امام زمان (عج) بخش هاي از آنرا فاش كرده بود.

بقیه در ادامه مطلب..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

راديوديروز : باز هم راديوفردا نشان داد براي اعتقادات ايرانيان مسلمان هيچ ارزشي قائل نيست و تماما در راستاي مقابله با ارزش ها و مقدسات هموطنانمان هزينه مي كند و اين را در ماه محرم امسال هم با پخش ترانه هاي بسيار نامتعارف و بعضا مستهجن نشان داد .
به گزارش راديوديروز سناريوي اسلام ستيزي راديوفردا از ماه ها قبل توسط راديوديروز اطلاع رساني شده بود و گزارشات متعددي هم در همين راستا منتشر گرديده بود .
وليكن باز هم در ماه محرم امسال و در حالي كه سراسر ايران غرق عزا و ماتم سرور و سالار شهيدان ، حضرت اباعبدالله الحسين ع است ، راديوفردا با پخش انواع ترانه هاي شاد و غير اخلاقي و ضد اسلامي و حتي بعضا مستهجن و زننده اين ماهيت كثيف خود را نشان داد .

بقیه در ادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در حالی که مردم ایران اسلامی سراسر در ماتم و عزای سید و سالار شهیدان به سر می برند و دیگر هموطنان از اقلیت های مذهبی کشورمان نیز با آنها همدردی می کنند، شبکه من و تو ضمن ترویج ازدواج به غربی، مجلس بزم و شادی به راه انداخت.

به گزارش وبسایت روشنگری از  صراط، شبکه من و تو در کنار ترویج ازدواج به سبک سکولار، ماه محرم را به مجلس رقص و پایکوبی تبدیل کرد.

 

در برنامه "شعر یادت نره" یکی از شرکت کنندگان که آماده می شد تا ترانه ای را بخواند، گفت: این آهنگ را برای کسی خوانده ام که خیلی دوستش دارم و اکنون در اینجا حضور دارد.

بقیه در ادامه مطلب+عکس............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سکویی در حالی که از شدت عصبانیت رگهای گردنش بیرون زده بود اظهار داشت :" سازگارا دم دست من بیاید پس گردنی بهش می زنم تا (...) سینه خیز برود و منتظر باشد و برگردد! این آقا باید جواب مردم را بدهد ! اکبر گنجی اش هم همینطور.  بزرگ و کوچک این دوزاری ها همینطور ."

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

افشای رسوایی‌های جنسی در بخش‌های مختلف بی‌بی‌سی، در کنار انهدام چند شبکه اخلالگر بهاییت در داخل ایران که در واقع این فرقه ضاله عقبه بخش فارسی زبان بی‌بی‌سی را تشکیل می‌دهد، شبکه متعلق به خاندان سلطنتی انگلیس را به تکاپوی تلافی واداشت.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  بولتن نیوز، بی‌بی‌سی فارسی قصد دارد در روزهای آینده برای سرپوش گذاشتن بر این رسوایی‌ها و در عین حال، ضربه متقابل بر دستگاه امنیتی ایران، کلیپی را بعنوان «مستند» پخش کند که محور آن، نحوه بازجویی‌ها از متهمان است.

بر اساس گزارش رسیده به خبرنگار ما، بزرگمهر شرف الدین تهیه کنندگی این مستند را انجام داده که جزو حلقه نویسندگان بی‌بی‌سی با ماموریت مشخص نگارش مقالات علیه رهبر انقلاب نیز هست.

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مخلباف دوباره قراراست دراسرائیل فیلمی بسازد . فیلمی که مدعی است به اصطلاح مستنداست. مخلمباف حالا دیگرشیفته باغ بهائی شده است. کارگردانی که حالا کیش بهایی را برگزیده است ومی خواهد در حمایت از صهیونیست ها واشغالگریشان دست به دوربین شود.

سرویس سیاسی فرهنگی هم اندیشی/ پس از فیلم بایسیکل ران بود که محسن مخلملباف با انتشار نامه ای به محمد خاتمی رئیس جمهور وقت، خواستار حمایت بیشتر ازمهاجرین افغانی در کشور شد.
بعد ها که فیلمنامه بایسیکل ران به صورت کتابی منتشر شد، نامه مذکور به صورت ضمیمه درانتهای کتاب چاپ شد .

مخملباف دو فیلم را درمورد مهاجرین افغان به کشور نیز ساخت اولی بایسیکل ران بود وداستان مردی که برای درمان زن بیمارش در یک شرط بندی شرکت می کند تا هفت روز پشت سر هم با دوچرخه رکاب بزند.

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اعلام خبر درگذشت یک وبلاگ نویس در جریان بازداشت، بازتاب‌های متفاوتی در رسانه‌های داخل و خارج کشور داشته است. شاید اولین موضع‌گیری رسمی در این زمینه را روز گذشته احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تریبون مجلس اعلام و با انتقاد از نبود اطلاع رسانی دقیق در این زمینه گفت: دولت‌های خارجی غوغا بپا کردند، چرا وزارت خارجه و دستگاه قضایی در این خصوص توضیح نمی‌دهند؟ مرگی اتفاق افتاده و باید توضیح داده شود.

به گزارش بولتن، پس از این اظهار نظر نیز ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت خبر داد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کرده و در ان خصوص کمیته ای تشکیل داده است.

دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به ماجرا

همچنین، ستاد حقوق بشر قوه قضائیه نیز عصر دیروز دست بکار شد و در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه هر فردی که قصورا یا تقصیرا در این واقعه دخالت داشته است، مورد پیگرد سریع، قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: با دستور قاطع و ویژه حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه تمام ابعاد قضیه تحت بررسی دقیق قرار گرفته است که نتایج آن بزودی اعلام خواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش فارس (باشگاه توانا) به نقل از سایت بسیج مستضعفین، مستند بازسازی شده شهید «ناهید فاتحی‌کرجو» پس از شش ماه به مرحله تدوین رسیده که مقرر است در هفته بسیج از شبکه‌های سراسری پخش شود.

بازسازی این مستند که نزدیک به 40 روز در مناطق استان کردستان و برخی روستاهای محل اسارت و شهادت آن شهید انجام گرفته است، روز گذشته با تصویربرداری از سکانس زنده به گور کردن آن شهید به کار خود پایان داده است.

خبرگزاری فارس: تهدید کارگردان مستند «سمیه کردستان» از سوی ضدانقلاب

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سرویس سیاسی پایگاه 598 - این روزها با تداوم بازداشت مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی، خانواده آقای هاشمی که ید طولایی در مصاحبه با رسانه های ضد انقلاب دارند به بهانه های مختلفی بصورت فعال دست به مصاحبه و حضور رسانه ای در تریبون های مختلف ضد انقلاب می زنند.
اینبار در پی انتقال مهدی هاشمی به یکی از بیمارستان های تهران و بازدید حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی از فرزندش، فاطمه هاشمی دختر ارشد او به مصاحبه تلفنی با شبکه تازه تاسیس ضد انقلاب با نام "رها تی وی" پرداخته است.

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: شبکه کانال جدید که یکی از رسانه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان می‌باشد، دشمنان نظام اسلامی برای تامین دو هدف اقدام به راه‌اندازی این شبکه کردند.اول تاثیگذاری بر روی شبکه کارگران و بعد تحریک تعصبات قومی و تجزیه ایران. این شبکه خاستگاه فکریش کمونیست بوده ولی چپ آمریکایی تعریف بهتری از این گروه می‌باشد.

 شبکه‌ی کانال جدید یکی از ده‌ها شبکه‌ی فارسی زبان و معاند نظام جمهوری اسلامی است. این شبکه که یکی از اصلی‌ترین رسانه‌های حزب کمونیست کارگری است، توسط شخصی به نام «کیوان جاوید» اداره شده که خانواده‌ی خود در ایران را رها کرده و به خارج از کشور گریخته است. پیش از جاوید از زمان تاسیس تا اواسط سال 1385 مدیریت شبکه را «علی جوادی» بر عهده داشته است. این شبکه می‌کوشد تا با برنامه‌های مختلف مخاطب خود را نسبت به نظام اسلامی بدبین کرده و بنا بر گفته‌ی مدیر این شبکه قصد تحریک مردم علیه نظام اسلامی را دارد.

 

کیوان جاوید

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از پایگاه 598 به نقل از  باشگاه خبرنگاران، ماجرای غرب زدگی  جماعت ضد انقلاب ، گاه به رفتارهای عجیب و غریبی ختم می شود که جز تمسخر و نمایش  هویت پوچ خود باخته شان، آنهم به بدترین وضع ممکن ارمغان دیگری برایشان ندارد.
میهمانی های هالووین از این دست مراسم های غربی است که در آن میهمانان لباسهای عجیب و غریب می پوشند و با قیافه های ترسناکی که برای خود درست می کنند با چاشنی  رفتارهای غیر متعارف و کاملا بیگانه و گاه ضد ایرانی، مناسبات مشمئز کننده ای را ترتیب می دهند.


بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 14 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com